دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪

دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪ به طور کلی، یک بار عملکرد کلیه از PKD بیمار به 15 درصد کاهش داده، دکتر توصیه خواهد کرد به دیالیز است. بنابراین بسیاری از بیماران در نظر بگیرید که دیالیز تنها گزینه برای آنها است، اما در واقع، دیالیز است تنها درمان برای آنها نیست.

آیا دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪ است.

در واقع، پاسخ "نه"، به عنوان گزینه های دیگر، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و درمان طب سنتی چینی (TCM) وجود دارد. بسته به وضعیت بیماری خاص، بیمار می تواند از روش های درمانی مناسب ترین را انتخاب نمایید.

کسانی که ترجیح می دهند به درمان طبیعی نشان می دهد شما در نظر گرفتن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. در این روش درمانی ممکن است کار برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، کوچک شدن اندازه کیست ها و جلوگیری از وخامت بیشتر از عملکرد کلیه.

چرا whichhe بیمار به PKD باید در دیالیز تکیه نمی؟

دیالیز فقط یک درمان جایگزینی کلیه است. اگر چه شما می توانید توابع دفع زباله و مایع اضافی را از کلیه ها جایگزین، اما هیچ کاری برای بهبود نارسایی کلیه و یا جلوگیری از وخامت از توانایی کلیه ها. بنابراین، بیمار هنوز هم بدتر به طور مداوم.

به منظور بهبود کیفیت زندگی و طول عمر، بیماران دیالیزی را نشان می دهد به درمان جایگزین برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، کاهش اندازه کیست های کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و عملکرد افزایش کلیه است. فقط در این راه، شکست کامل کلیه را می توان مانع و بیماران می توانند یک زندگی طولانی، طبیعی با کلیه خود را زندگی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای PKD و یا می خواهید برای درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام abajp را ترک میکنید، همچنین می توانید متخصص آنلاین من هزینه رایگان است، ما مشورت انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: